Bakan Koca’dan ‘normalleşme’ paylaşımı
Bakan Koca, normalleşme süreciyle ilgili Twitter hesabından yaptığı paylaşıma “İş hayatımızın normalleşmesi için kolları sıvıyoruz” notunu ekledi …
Bakan Koca, normalleşme süreciyle ilgili Twitter hesabından yaptığı paylaşıma “İş hayatımızın normalleşmesi için kolları sıvıyoruz” notunu ekledi. Koca’nın paylaştığı videoda koronavirüs aşına dikkat çekilerek “Bakanlığımızca uygulanmakta olan Covid-19 aşıları standart kaleti, güvenlilik ve etkinlik çalışmalarıyla geliştirilmiştir. Aşıların yüksek koruma sağladığı klinik çalışmalarla kanıtlanmıştır” ifadeleri yer aldı.

Cumhuriyet
Ada Gazetesi sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum