Ekrem İmamoğlu:”24 saat ulaşımı Adalar ile başlattık”
İBB başkanı Ekrem İmamoğlu vapur seferleriyle ilgili önemli açıklamalarda bulundu.

İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, “Kaynarca-Pendik-Tuzla Metro Hattı” yapımının yeniden başlandığını açıkladı. İmamoğlu, çalışmalarla ilgili düzenlenen törende konuştu.
ADALAR’A 24 SAAT VAPUR SEFERİ
İstanbul’da deniz ulaşımının 24 saate çıkarılacağı proje hakkında da konuşan İmamoğlu, “Deniz ulaşımında söz verdiğimiz gibi deniz hatlarıyla ilgili ilgiyi artırmayı istiyoruz. Yüzde 3-4 seviyesinde toplu ulaşımdaki payı. Yeni seferler koyacağız. Adalar halkımıza bir müjde vermek istemiştik, 24 saat ulaşımı Adalar ile başlattık.” dedi
Ada Gazetesi sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum