Heybeliada puan kaybetti
İstanbul 2.Amatör Ligi 16.grupta mücadele eden Heybeliada,deplasmanda karşılaştığı Başıbüyük Spor’a 4-2 kaybederek ligdeki ikinci mağlubiyetini aldı.
Ada Gazetesi sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum