Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, 1971 yılından bu yana kapalı olan Heybeliada Ruhban Okulu'nun yeniden faaliyete geçmesi amacıyla Yükseköğretim Kurulu'na (YÖK) önemli bir talimat verdi.
Heybeliada’da rahatsızlanan hasta, Kıyı Emniyeti ekiplerince anakaraya götürüldü
Heybeliada’da’da tahliye talebinde bulunan hasta, Kıyı Emniyeti ekiplerince bulundukları yerden alınarak sağlık görevlerine teslim edildi.
Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğünden yapılan açıklamada “Heybeliada’da tıbbi tahliye talebinde bulunan hasta, KEGM-5 hızlı tahlisiye (can kurtarma) botumuzca alınarak Bostancı’da sağlık ekiplerine emniyetle teslim edildi.” İfadelerine yer verildi.
Ada Gazetesi sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum