Bisiklet kültürünün yaygınlaştırılmasını, misyonunun bir parçası olarak gören İstanbul Şehir Üniversitesi, bu amaçla halkla ilişkiler alanında kariyer yapmak isteyen lise öğrencilerine yönelik, farkındalık iletişimi yarışması düzenliyor.
Bisikletliler Derneği ve Şehir Bisiklet Kulübü işbirliğiyle hayata geçen yarışmanın son başvuru tarihi 30 Nisan 2019.
İstanbul Şehir Üniversitesi, gençlerde bisiklet kullanımı konusunda farkındalık yaratmak ve bisikletli yaşamı sevdirmek amacıyla; halkla ilişkiler alanında kariyer yapmak isteyen lise öğrencilerine yönelik, uygulamalı bir iletişim yarışması düzenliyor. Bisikletliler Derneği ve ŞEHİR Bisiklet Kulübü işbirliğiyle düzenlenen yarışma kapsamında yarışmaya katılan lise öğrencilerinden; “bisikletli yaşamın” çevrelerinde konuşulup paylaşılmasına ve bu kültürün içselleştirilmesine ön ayak olacak bir farkındalık kampanyası hazırlamaları isteniyor.
Başvurular ŞEHİR web sitesinden yapılıyor
Bisiklet kültürünün yaygınlaştırılmasını misyonunun bir parçası olarak gören İstanbul Şehir Üniversitesi’nde, Halkla İlişkiler Lisans Programı çatısı altında düzenlenen yarışmaya katılmak isteyen öğrencilerin www.sehir.edu.tr/tr/etkinlikler/sehirmedyafest sayfasından başvuru yapması yeterli. Başvurunun ardından öğrenciler kendi içlerinde takımlar oluşturarak, “bisikletli yaşam” konusunda güçlü mesajlar veren bir iletişim kampanyası hazırlayacaklar. Yarışmanın son başvuru tarihi ise 30 Nisan 2019.
Yarışma Takvimi
Son başvuru tarihi: 30 Nisan 2019
Proje Sunumu ve Ödül Töreni: 16 Mayıs 2019