KEYF-İ SEFA ADALAR
Rölyef ve üç boyutlu resim sanatının önde gelen isimlerinden Emel Sarakurt’un kişisel sergisi Belediye Binası, Sergi Salonunda açıldı. Serginin açılışı, Adalar Belediye Başkanı Dr. Mustafa Farsakoğlu ve İstanbul 5 Nolu Kültür Varlıklarını Koruma Kurulu Başkanı Av. Ahmet Başyiğit tarafından gerçekleştirildi.
18 Mayıs Cuma günü saat 17.00’de gerçekleştirilen açılış töreni sırasında bir de kokteyl verildi. Sanatçı Emel Sarakurt’un sergisi 15 gün boyunca açık kalarak, sanatseverlerle buluşacak.
Ada Gazetesi sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum
