İstanbul ve Yalova arasında deniz ulaşımını sağlayan Dentur Avrasya Grup, Yalova-Adalar-Kabataş-Beşiktaş seferlerini 27 Haziran Cumartesi günü itibarıyla yeniden başlattı.
Üniversitede ulaşım krizi
İstanbul Arel Üniversitesi, Büyükçekmece Tepekent’teki kampüsünde öğrencilerin Beylikdüzü’nden ulaşımını ücretsiz sağladığı servisi ücretli yaptı.
Tanıtımlarda ücretsiz olduğu söylenen servislerin ücreti gidiş-dönüş 30 lira olarak belirlendi. Öğrenciler duruma tepki gösterirken tek ulaşımın saatte bir geçen İETT otobüsü olduğu söylenen üniversitede, metrelerce otobüs kuyruğu oluştu. Üniversitenin açıklamasında ise “Fiyatın yaklaşık yarısı üniversitemiz tarafından karşılanmaktadır” denildi.
Ada Gazetesi sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum