İstanbul’un gözbebeği Adalar’da son dönemde artan araç ve insan yoğunluğu, bölge sakinlerinin en büyük şikayet konularından biri haline geldi
Atatürk’ün Büyükada’da bindiği fayton sergiye çıktı
İstanbul Büyükşehir Belediyesi 87 yıl önce Mustafa Kemal Atatürk’ün Büyükada’da bindiği faytonu satın alarak İSPARK Genel Müdürlüğü’ne sergilemeye açtı.

İBB tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
Adalar’da satın aldığımız faytonlardan biriydi ama en özeliydi.
87 yıl önce Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün Büyükada ziyaretinde kullanılan faytonu aslına uygun restore ederek
@ispark Genel Müdürlüğü’nün başköşesine yerleştirdik.
Ada Gazetesi sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 1 Yorum