Büyükada Rum Yetimhanesi için son dönemde gündeme gelen yeniden işlevlendirme ve otel yatırımı yaklaşımı, yalnızca bir gayrimenkul geliştirme girişimi olarak değerlendirilmemelidir.
Burası Adalar İlçesinin merkezi Büyükada! 15 gündür böyle!
Büyükada Nevzatbey sokağın başındaki çöpler 15 gündür kaldırılmıyor. Mahalle sakinlerinin her tarafa bildirmelerine rağmen Adalar Belediyesinin gelip çöpleri kaldırmadığı, evlerin içine kadar giren kokudan durulmadığını belirttiler.
Resimde çöplerin yerlerde olduğu, çöp konteynerin birisinin ters döndüğü diğerinin ağzına kadar dolu olduğu, yerlerdeki inşaat atıkları, arkadaki binanın bahçe duvarının üzerinde de ne amaçla oraya konulduğu anlaşılamayan taşlar görülüyor.
Ada Gazetesi sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum