Türkiye'nin denizlerdeki güvencesi olan Sahil Güvenlik Komutanlığı, kuruluşunun 44. yıl dönümünü gururla kutluyor.
Burası Büyükada; Uzun zamandır böyle!
Gazetemize duyarlı vatandaşlarımız tarafından gönderilen resimde, Büyükada Maden Mahallesi Mercan Sokaktaki İETT durağının uzun zamandır bu vaziyette olduğu ve tamir edilmesini gerektiğini belirttiler.
Mahalle sakini: “Büyükada Maden Mercan sokakta 2 senedir tamir edilmeyi bekleyen İETT durağı…” dedi.
Ada Gazetesi sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum